
měřítko: 1:24
Přestože jsem po tomto kousku pokukoval už nějakou dobu, přišel na řadu až na Nový rok. Aspoň se budou dobře počítat dny, týdny a asi i měsíce stavby. Od tohoto autorského týmu jsem zatím nic nestavěl, tak jsem zvědavý.

Zadní čelo nádrže (díl 5) jsem pro zpevnění podlepil kartonem.
Kolem motoru jsem našel pár drobných nepřesností. Díly bloku 30 a 31 si ne úplně odpovídají, nejde však o nic neřešitelného. Lišty s nápisy Ford (díly 40) nejsou uvedeny v návodu a jeden pár je kratší, než místo pro nalepení vyznačené na dílech 30. 

Chladiče 41L a P jsou v návodu označeny jako 40 a 41.
Pokračuji zadní partií vozu. Tentokrát neseděl jen lemující pásek č. 56, který je o cca 3 mm kratší.


Na rozdíl od McLarenu má tenhle kousek pořád naději na dokončení. Chlopeň pro přilepení čumáku je moc dlouhá a její tvar neodpovídá tvaru špice (díl 112). Při lepení na celek jsem odřezal spodní chlopně zadních dílů bočnic (díly 111). Dílu 115 jsem v části před víčkem nádrže musel tak 1 mm na každé straně ubrat. 


Při lepení předních křídel jsem si troško zanadával. Jsou totiž kratší než místa pro jejich nalepení vyznačená na přídi a na bočnicích (ta navíc mají nestejný tvar). Hlavně ale vnitřní část křídla není navržena tak, aby pasovala na tvar přídě a navíc bylo křídlo vodorovné. Sedlo mi to až po několikerých úpravách. Celek zadního křídla byl naproti tomu brnkačka.








malé obrázky do galerie
