Tým: Tyrrell
Tým: Tyrrell
Jediné šestikolové vozidlo, které se zúčastňovalo závodů F1. Výhodou čtyř menších kol vpředu je menší odpor vzduchu a lepší vedení vozu v zatáčkách. Nevýhodou těžší vůz a špatný výhled na přední kola. Vůz, který měl premiéru ve Španělsku vzbudil pozdvižení - Patrick Depailler zajel 3. nejlepší čas. A i když v závodě ujel jen 25 kol, zanechal dojem. A oprávněně - v Belgii byl Jody Scheckter 4., v Monaku oba jezdci stáli na stupních vítězů za vítězným Laudou a již ve Švédsku získali double! Scheckter k tomuto vítězství přidal ještě čtyři druhá místa a "věčně druhý" Depailler získal druhé pořadí také čtyřikrát (páté ještě s vozem 007). Celkově z toho bylo v šampionátu třetí místo pro Schecktera a čtvrté pro Depaillera. Tým obsadil třetí místo v Poháru kostruktérů. Byl to nejlepší výsledek Kena Tyrrella od odchodu J. Stewarta. Sezónu 1976 lze proto považovat za vydařenou.
měřítko: 1:24


Pokračuji ve stavbě. U zvýšených bočnic jsem chvilku tápal, na kterou z rysek se mají lepit. U postavených modelů je to k vidění tak půl na půl, předloze však podle mne víc odpovídá vodorovná horní plocha. Vedle nyní prezentovaného mám rozpracované další menší celky a pod zátěží schnou díly předních náprav a zadního křídla. Na GP HB bych to tedy měl stihnout.
Pustil jsem se do pohonných jednotek. Zadní díl jsou bohužel nalepil obráceně, na což jsem přišel až při zkusmém přiložení držáků zadního křídla.
Dnes jen jeden obrázek pro dokumentaci včerejšího postupu. Do kokpitu jsem ještě dodělal pásy (okopírované z jiného vozu) a už hurá na lakování. Mám nový druh laku, tak snad to dobře dopadne.

Dnes jsem nějak nemohl dospat, tak jsem zkompletoval, co mám zatím hotovo (s výjimkou zadních kol, která ještě čekají na přelakování). Ze všech fotek je také zřejmé, že stále experimentuji s novým foťákem a jeho nastaveními..











malé náhledy do galerie




Tým: Tyrrell